Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Nasza misja to ułatwianie życia sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki naszej pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii, zmieniamy zasady gry w e-commerce.
Współpracujemy z tysiącami marketplace’ów i liderów branży, takich jak Amazon, eBay, Shopify, DHL, czy FedEx, aby wspierać sprzedawców na każdym kroku. Nasz zespół działa w Polsce, Europie, obu Amerykach i Azji, a to dopiero początek. W ciągu ostatnich trzech lat urośliśmy 15-krotnie i nie zwalniamy tempa – wszystko dzięki przemyślanym przejęciom i zespołowi, który nieustannie napędza nasz rozwój.
Dołącz do naszego zespołu People & Culture w Warszawie jako Specjalista / Specjalistka ds. Płac i Benefitów i miej realny wpływ na kluczowe procesy w naszej organizacji!
Zakres obowiązków
- Samodzielne i terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych.
- Prawidłowe rozliczanie składek ZUS, podatków (PIT), PPK, PFRON oraz sporządzanie wymaganych deklaracji.
- Obsługa platformy do zatrudniania zagranicznych pracowników, w tym zawierania umów i ich rozliczanie.
- Kompleksową administrację benefitami pracowniczymi (m.in. opieka medyczna, karty sportowe, budżet szkoleniowy, lekcje językowe).
- Przygotowywanie raportów i analiz płacowych oraz danych HR na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
- Bieżące wsparcie pracowników w zakresie pytań dotyczących wynagrodzeń, benefitów i dokumentacji kadrowo-płacowej.
- Prowadzenie i archiwizację dokumentacji kadrowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Współpracę przy audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz kontrolach (ZUS, US, PIP).
Oczekiwania
- Minimum 3 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń w Polsce.
- Bardzo dobrej, praktycznej znajomości polskiego prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych (ZUS) oraz podatków (PIT).
- Doświadczenia w administracji i rozliczaniu benefitów pracowniczych.
- Skrupulatności, dokładności, terminowości i doskonałej organizacji pracy własnej.
- Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności w działaniu i proaktywnego podejścia do rozwiązywania problemów.
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych i nastawienia na współpracę.
- Języka polskiego na poziomie ojczystym.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z Comarch Optima.
- Doświadczenie w firmie z branży IT / SaaS lub w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
A tego możesz oczekiwać dołączając do nas
🌍 Globalny zespół: Współpracuj z pełnymi pasji ludźmi z różnych zakątków globu.
🚀 Rozwój: Dołącz do firmy w fazie dynamicznego wzrostu i rozwijaj się razem z nami.
🏄 Benefity: Korzystaj z szerokiego pakietu benefitów - m.in. karta sportowa, opieka medyczna, dostęp do platformy well-beingowej, budżet wiedzowy.