Wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, finansów lub dziedzin pokrewnych. Studia podyplomowe z zakresu wynagrodzeń i benefitów będą dodatkowym atutem.
Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze HR, w tym co najmniej 3 lata na samodzielnym stanowisku związanym z wynagrodzeniami i benefitami. Doświadczenie w zarządzaniu projektami mile widziane.
Znajomość rynku: doskonała orientacja w aktualnych przepisach oraz trendach dotyczących wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych.
Zaawansowane umiejętności analizy danych, prowadzenia benchmarkingu rynkowego oraz tworzenia raportów. Znajomość narzędzi takich jak PowerBI i Click View będzie atutem.
Biegła obsługa Excela, Worda i PowerPointa, znajomość innych narzędzi analitycznych będzie dodatkowym plusem.
Umiejętność efektywnego zarządzania wieloma projektami jednocześnie, z zachowaniem priorytetów, terminowości i wysokiej jakości realizowanych zadań.
Gotowość do podejmowania wyzwań, szybkie dostosowywanie się do zmian oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i umiejętność budowania pozytywnych relacji z zespołem i innymi działami firmy.
Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym.
Twoje zadania:
Współtworzenie i wdrażanie strategii wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych zgodnie z celami firmy.
Zarządzanie procesem przeglądu wynagrodzeń i budżetów we współpracy z dostawcami raportów płacowych.
Przygotowywanie planów zatrudnienia, budżetów kosztów pracy oraz monitorowanie ich realizacji i raportowanie odchyleń.
Analizowanie rynkowych raportów płacowych i opracowywanie rekomendacji w celu utrzymania konkurencyjności firmy.
Mapowanie stanowisk we współpracy z konsultantami.
Opracowywanie raportów dotyczących struktury wynagrodzeń, analizy kosztów i efektywności programów benefitowych.
Rekomendowanie i wdrażanie zmian w pakietach świadczeń pozapłacowych.
Udział w tworzeniu i zarządzaniu programami nagradzania i doceniania pracowników.
Monitorowanie zmian prawnych i dostosowywanie programów wynagrodzeń do obowiązujących regulacji.
To oferujemy w zamian:
Umowa o pracę w międzynarodowej organizacji, która ceni zaangażowanie i profesjonalizm.
Premie półroczne zależne od realizacji indywidualnych celów biznesowych.
Ciekawa praca z możliwością rozwoju oraz kreowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
Przyjazna atmosfera w zgranym, otwartym na współpracę zespole, gdzie każdy wnosi coś wartościowego.
Elastyczne podejście do pracy: możliwość pracy hybrydowej – 3 dni pracy zdalnej i 2 dni w biurze w tygodniu.
Prywatna opieka medyczna po 3 miesiącach pracy, dofinansowanie do karty sportowej, dodatkowe ubezpieczenie na życie, wsparcie w kosztach dojazdów poprzez dofinansowanie do biletów komunikacji publicznej (Koleje Mazowieckie), bilety na imprezy kulturalne, artystyczne lub rozrywkowe po preferencyjnych cenach
Sprawdź podobne oferty pracy
Specjalista/ka ds. Benefitów
Nowa
HRK S.A.
Warszawa
język angielski
Analityczne myślenie
MS Excel
Nowa
L&D Manager
Nowa
Antal
Grodzisk Mazowiecki
programy szkoleniowe
komunikatywność
doradztwo
Nowa
HR Business Partner
Nowa
11 000 - 14 000pln
Synerise
Kraków
English
Microsoft Office Excel
HR
Nowa
Staff Assistance Services for Personnel Administration Section