Junior Administration & HR Specialist
Nowa
Office

Junior Administration & HR Specialist

3 000 - 3 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
3 000 - 3 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

HR

administacja

Ms Office

Kadry

Opis stanowiska

Lubisz dbać o niuanse, segregować, sprawdzać zgodność i masz swobodę w realizacji zadań z różnych zakresów? 

Szukamy Junior Administration & HR Specialist, a właściwie to takiego „Multiogarniacza”, czyli kogoś kto pomoże nam w codziennych drobnych zadaniach administracyjnych i HRowych.


W tej roli będziesz wspierać codzienne sprawy administracyjne, kadrowe, wewnętrzne, czyli:

  • (Administracja) Dbać o segregację, archiwizację i obieg dokumentów.

  • (Administracja) Zarządzać korespondencją przychodzącą i wychodzącą, sporządzać notatki/instrukcje w dziale Administracyjno-finansowym i HR do bieżących procesów.

  • (Administracja) Zajmować się kompleksowo dokumentacją pracowniczą (od sporządzenia do archiwizacji) oraz kliencką (np. przygotowywanie aneksów do umów).

  • (Administracja) Zarządzać sprzętem służbowym.

  • (HR) Dbać o nasz wewnętrzny HR, m.in.: przeprowadzać ankietę satysfakcji pracownika czy przeprowadzać inne potrzebne badania, organizować statusy firmowe i przygotowywać do nich prezentacji, kontrolować aktualność informacji w onboardingu wprowadzającym.

  • (HR) Wrzucać ogłoszenia na nowe stanowiska pracy.

  • (HR) Zajmować się formalnościami dotyczącymi zatrudnienia nowego specjalisty - od przygotowania dokumentów do współpracy po wydanie sprzętu służbowego.

  • (HR) Zajmować się formalnościami dotyczącymi współpracy z freelancerami.


Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?

  • Lubisz tworzyć, trzymać i dbać o porządek.

  • Komunikacja jest dla Ciebie czymś łatwym (komunikatywność)

  • Trzymasz się terminów (terminowość)

  • Zwracanie uwagi na szczegóły.

  • Dokładność.

  • Inicjatywa.


Co musisz potrafić w tej roli?

  • Podstawy Excel i PowerPoint.

  • Bardzo dobra obsługa Word.

  • Znajomość podstaw prawa, administracji, kadr pomagająca odnaleźć się w dokumentacji.

  • Obsługa Google Calendar.


Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem?

  • Poruszanie się ze sprawnością kota po systemach tj. ClickUp.

 

Szukamy studentki/studenta zaocznego lub wieczorowego z Wrocławia na Umowę zlecenie.


Praca hybrydowa w zależności od zadań i Twojego planu zajęć na uczelni.


Stawka 3 000 – 3 800 zł netto w zależności od wymiaru etatu oraz Twoich umiejętności.


Na początek szukamy kogoś na 3/4 etatu z docelowym zapewnieniem pełnego 😊

3 000 - 3 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ