
K+ to nie tylko firma. To 13 lat zaangażowania, zespoły ekspertów i wiele zdobytych nagród w renomowany konkursach branżowych. Nasz team to połączenie doświadczenia, świeżości i kreatywności! Dział HR K+ Group wspiera kilka zespołów biznesowych w tworzeniu środowiska opartego na rozwoju, współpracy, feedbacku i otwartej komunikacji. Pracujemy w modelu hybrydowym z biur w Warszawie i Wrocławiu.
Teraz poszukujemy Ciebie – osoby ambitnej i otwartej na nowe wyzwania, która dołączy do zespołu K+ Group jako People & Culture Specialist!
Zakres Twojej codziennej odpowiedzialności:
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na role specjalistyczne i managerskie – pełna odpowiedzialność za proces od przygotowania ogłoszenia, do złożenia oferty
Koordynowanie procesów on- i offboardingu oraz ocen pracowniczych
Współpraca z managerami i zarządem w obszarze zarządzania zespołami, w szczególności wsparcie w rozwiązaniu konfliktów, przekazywania feedbacku oraz koordynowania procesów HRowych
Budowanie kultury feedbacku w organizacji, poprzez bieżące wsparcie dla pracowników i liderów
Aktywne uczestnictwo w projektach z obszaru rozwoju organizacji, takich jak employer branding, wellbeing, czy rozwój kultury organizacyjnej
Współtworzenie procesów HR oraz rekomendowanie usprawnień w ramach Shared Service Center
Monitorowanie bieżących procesów HRowych, przygotowanie nowych rozwiązań lub modyfikowanie obecnych dostosowując je do wymogów organizacji
Działania administracyjne w obszarze benefitów, szkoleń, obiegu dokumentów pracowniczych, prostych raportów oraz platformy HRowej TomHRM
Współpraca z zewnętrzni dostawcami w zakresie szkoleń, rekrutacji czy inicjatyw dla pracowników
Koordynowanie szkoleń oraz inicjatyw dla pracowników
Bieżąca współpraca ze specjalistką z obszaru kadr i płac
Zaaplikuj do nas, jeśli:
Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (mile widziane w obszarze PR i marketingu)
Znasz dobrze procesy: ocen pracowniczych, onboardingu oraz offboardingu – prowadziłeś/aś samodzielnie te procesy oraz rozumiesz ich główne założenia
Znasz platformę TomHRM, a także narzędzia pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Posiadasz doświadczenie w prowadzaniu spotkań feedback’owych, a także współpracy z liderami i managerami w tym obszarze
Jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, a zadania operacyjne nie stanowią dla Ciebie problemu
Jesteś otwarty/a, prowadzisz transparentną i dostosowaną do odbiorcy komunikację
Cenisz partnerską współpracę z biznesem – potrafisz rozumieć potrzeby organizacji i przekładać je na działania HR
Potrafisz działać samodzielnie i odpowiedzialnie, a także dobrze zarządzasz swoimi zadaniami wyznaczając priorytety
Empatia, umiejętność słuchania i budowania relacji to Twoje mocne strony
Znasz język angielski na poziomie B2
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Realny wpływ na kształt procesów HR i kulturę organizacyjną K+ Group
Praca w zespole, który ceni współpracę, zaufanie i dobrą atmosferę
Elastyczny model pracy (biuro + home office)
Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
Co możemy Ci zaproponować:
Dobrze skomunikowane miejsce pracy, byś nie tracił/a czasu na dojazd (choć teraz pracujemy głównie zdalnie, a spotykamy się raz/ dwa razy w tygodniu w biurze na Team Day ;))
Lekcje angielskiego, by z każdym złapać wspólny język
Kafeterię MyBenefit, by praca dawała więcej satysfakcji
Prywatną opiekę medyczną, bo ważne jest dla nas Twoje zdrowie
Ubezpieczenie na życie, żebyś czuł/a się bezpiecznie
Realne możliwości rozwoju, bo chcemy, żebyś rósł/a razem z nami
Dodatkowy wolny dzień na urodziny
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty