People & Culture Specialist
Nowa
HR

People & Culture Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

Excel

HR

rekrutacja

onboarding

Opis stanowiska

K+ to nie tylko firma. To 13 lat zaangażowania, zespoły ekspertów i wiele zdobytych nagród w renomowany konkursach branżowych. Nasz team to połączenie doświadczenia, świeżości i kreatywności! Dział HR K+ Group wspiera kilka zespołów biznesowych w tworzeniu środowiska opartego na rozwoju, współpracy, feedbacku i otwartej komunikacji. Pracujemy w modelu hybrydowym z biur w Warszawie i Wrocławiu.

Teraz poszukujemy Ciebie – osoby ambitnej i otwartej na nowe wyzwania, która dołączy do zespołu K+ Group jako People & Culture Specialist!


Zakres Twojej codziennej odpowiedzialności: 

  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na role specjalistyczne i managerskie – pełna odpowiedzialność za proces od przygotowania ogłoszenia, do złożenia oferty

  • Koordynowanie procesów on- i offboardingu oraz ocen pracowniczych

  • Współpraca z managerami i zarządem w obszarze zarządzania zespołami, w szczególności wsparcie w rozwiązaniu konfliktów, przekazywania feedbacku oraz koordynowania procesów HRowych

  • Budowanie kultury feedbacku w organizacji, poprzez bieżące wsparcie dla pracowników i liderów

  • Aktywne uczestnictwo w projektach z obszaru rozwoju organizacji, takich jak employer branding, wellbeing, czy rozwój kultury organizacyjnej

  • Współtworzenie procesów HR oraz rekomendowanie usprawnień w ramach Shared Service Center

  • Monitorowanie bieżących procesów HRowych, przygotowanie nowych rozwiązań lub modyfikowanie obecnych dostosowując je do wymogów organizacji

  • Działania administracyjne w obszarze benefitów, szkoleń, obiegu dokumentów pracowniczych, prostych raportów oraz platformy HRowej TomHRM

  • Współpraca z zewnętrzni dostawcami w zakresie szkoleń, rekrutacji czy inicjatyw dla pracowników

  • Koordynowanie szkoleń oraz inicjatyw dla pracowników

  • Bieżąca współpraca ze specjalistką z obszaru kadr i płac

 

Zaaplikuj do nas, jeśli: 

  • Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (mile widziane w obszarze PR i marketingu)

  • Znasz dobrze procesy: ocen pracowniczych, onboardingu oraz offboardingu – prowadziłeś/aś samodzielnie te procesy oraz rozumiesz ich główne założenia

  • Znasz platformę TomHRM, a także narzędzia pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

  • Posiadasz doświadczenie w prowadzaniu spotkań feedback’owych, a także współpracy z liderami i managerami w tym obszarze

  • Jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, a zadania operacyjne nie stanowią dla Ciebie problemu

  • Jesteś otwarty/a, prowadzisz transparentną i dostosowaną do odbiorcy komunikację

  • Cenisz partnerską współpracę z biznesem – potrafisz rozumieć potrzeby organizacji i przekładać je na działania HR

  • Potrafisz działać samodzielnie i odpowiedzialnie, a także dobrze zarządzasz swoimi zadaniami wyznaczając priorytety

  • Empatia, umiejętność słuchania i budowania relacji to Twoje mocne strony

  • Znasz język angielski na poziomie B2

 

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Realny wpływ na kształt procesów HR i kulturę organizacyjną K+ Group

  • Praca w zespole, który ceni współpracę, zaufanie i dobrą atmosferę

  • Elastyczny model pracy (biuro + home office)

  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych


Co możemy Ci zaproponować:

  • Dobrze skomunikowane miejsce pracy, byś nie tracił/a czasu na dojazd (choć teraz pracujemy głównie zdalnie, a spotykamy się raz/ dwa razy w tygodniu w biurze na Team Day ;))

  • Lekcje angielskiego, by z każdym złapać wspólny język

  • Kafeterię MyBenefit, by praca dawała więcej satysfakcji

  • Prywatną opiekę medyczną, bo ważne jest dla nas Twoje zdrowie

  • Ubezpieczenie na życie, żebyś czuł/a się bezpiecznie

  • Realne możliwości rozwoju, bo chcemy, żebyś rósł/a razem z nami

  • Dodatkowy wolny dzień na urodziny