Talent Acquisition Coordinator
Nowa
Recruitment

Talent Acquisition Coordinator

Warszawa
70 - 80 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
70 - 80 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski C1

coordinator

Recruitment

pmo

TA

talent acquisition

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Cześć!

Z tej strony Neontri - jesteśmy firmą liczącą ponad 120 osób. Specjalizujemy się w dwóch obszarach:

-tworzymy systemy, które zlecają nam nasi Klienci (najczęściej tworzymy coś od zera, albo dodajemy w pełni nowe funkcjonalności) głównie z obszaru: finansowego, bankowego, fin-tech, e-commerce - choć nie tylko :)

-wspieramy naszych Klientów w rekrutacji Specjalistów, a naszym Kandydatom staramy się dobrać jak najlepiej dopasowane oferty (tzw. bodyleasing)


Informacje o projekcie:

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Talent Acquisition Coordinator

Szukamy energicznej i zorganizowanej osoby, która będzie pełnić kluczową rolę we wspieraniu procesu rekrutacji.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za kompleksową koordynację rozmów rekrutacyjnych, współpracę z kandydatami, rekruterami, hiring managerami. Twoim zadaniem będzie dbanie o to, by cały proces rekrutacyjny przebiegał sprawnie, efektywnie i z zachowaniem najwyższych standardów obsługi.

To doskonała okazja, by zdobyć doświadczenie w dynamicznym, międzynarodowym środowisku oraz współpracować z profesjonalnym zespołem rekrutacyjnym.


Tryb pracy: hybryda (Warszawa)

Wynagrodzenie: do 80 zł/h (b2b), do 9000 pln brutto (UoP)

Model współpracy: outsourcing


Zakres obowiązków:

  • Wsparcie zespołu Talent Acquisition Partners w procesach rekrutacyjnych

  • Koordynacja rozmów rekrutacyjnych – w tym spotkań międzynarodowych, w różnych strefach czasowych (onsite, online, telepresence)

  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z kandydatami oraz menedżerami na każdym etapie rekrutacji

  • Ścisła współpraca z zespołem w zakresie terminów, zmian harmonogramów i ewentualnych przeszkód organizacyjnych

  • Dbanie o zgodność działań z obowiązującymi procesami i procedurami

  • Zachowanie pełnej poufności w odniesieniu do danych kandydatów i procesów rekrutacyjnych\


Proces rekrutacyjny:

Składa się z 2 etapów:

  1. Krótka (około 20 minutowa) rozmowa telefoniczna z naszym działem HR,

  2. Rozmowa online z Klientem (około 1 godziny). Podczas rozmowy pojawią się pytania o doświadczenie.


Aplikuj, jeśli posiadasz:

  • Doświadczenie w obszarze rekrutacji lub Talent Acquisition będzie atutem, lecz nie jest konieczne

  • Doskonałą organizacja pracy, skrupulatność i dbałość o szczegóły

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i obsługi wielu zadań jednocześnie

  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji.

  • Wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętność współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji (w tym z kadrą kierowniczą)

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i interpersonalne

  • Biegłą obsługa pakietu Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym


Co możemy Ci zaproponować?

  • Kontrakt B2B, lub UoP

  • W pełni finansowaną przez nas opiekę medyczną LUX MED,

  • Budżet szkoleniowy,

  • Nie robimy nadgodzin! Balans jest najważniejszy.

 

Chcesz poznać więcej szczegółów? Aplikuj 😊

Do usłyszenia!

70 - 80 PLN/godz.

Netto za godzinę - B2B