Tavex - Jesteśmy największym dealerem metali szlachetnych i walut w Europie Północnej oraz jednym z wiodących podmiotów w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej.
Ponad 30 lat historii istnienia firmy ukształtowało grupę, którą obecnie tworzy ponad 400 pracowników w 12 krajach Europy – w samej Polsce zatrudniamy ponad 100 osób.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby odpowiedzialnej za prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie benefitami oraz wsparcie w procesach twardego HR. Szukamy osoby z min. rocznym doświadczeniem w dziale HR.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie procesów rekrutacji na wszystkie stanowiska w firmie (publikowanie ogłoszeń, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)
- Prowadzenie procesu onboardingu pracowników
- Obsługa benefitów pracowniczych – opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa i inne
- Koordynowanie i organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Wsparcie w procesach związanych z przygotowaniem dokumentacji pracowniczej (umowy, zaświadczenia, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego)
- Udział w innych projektach HR zgodnie z potrzebami firmy
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane w obszarze stanowisk sprzedażowych)
- Podstawowa znajomość prawa pracy
- Dobra organizacja pracy własnej
- Komunikatywność i otwartość
- Zainteresowanie zagadnieniami z obszaru miękkiego HR
- Znajomość jęz. angielskiego (min. B1)
Co oferujemy?
- Zatrudnienie na podstawie umowy o zastępstwo (pełen etat)
- Wynagrodzenie w wysokości 7000-8000 zł brutto
- Po wdrożeniu możliwość pracy w formie hybrydowej (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej)
- Benefity, które naprawdę się liczą:
- ✔ 450 zł/miesiąc na kartę lunchową
- ✔ Prywatna opieka medyczna
- ✔ Karta MultiSport
- ✔ 2000 zł rocznie na wybrane szkolenie
- ✔ Dodatkowy dzień wolny na urodziny
- ✔ Ubezpieczenie grupowe na życie
- ✔ Regularne wyjścia integracyjne
- Biuro w pobliżu stacji metra Służew