Dołącz do zespołu People&Culture! Jako Specjalista(ka) ds. Rozwoju Organizacyjnego i Szkoleń będziesz odpowiadać za wsparcie działań rozwojowych w TIMOCOM PL (50%) oraz HQ (50%).
-> Twoja rola w zespole w Polsce koncentrować się będzie na wspólpracy z lokalnymi interesariuszami w obszarze organizacji szkoleń oraz na administracji dostępnych systemów w w/w obszarze.
-> Twoja rola w zespole HQ będzie skupiała się bardziej na wsparciu projektów związanych z zarządzaniem zmianą, kulturą i rozwojem organizacji.
Aby realizować oba zadania, niezbędne są zaawansowane kompetencje językowe (B2+/C1 język polski i angielski), silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych, wiedza metodyczna, a także myślenie koncepcyjne i doświadczenie w wymienionych obszarach.
Twoje główne zadania w PL:
Organizacja i wsparcie administracyjne lokalnych procesów szkoleniowych dla naszych pracowników (>100.) i inicjatyw globalnych w ramach struktury. W szczególności:
Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych, w tym współpraca z interesariuszami (Team Leaderzy, Dyrektor), w celu dostarczenia dopasowanych do potrzeb inicjatyw, które podniosą kompetencje, zwiększą efektywność organizacyjną i wesprą rozwój pracowników na ich stanowiskach/w pożądanych obszarach.
Przygotowywanie rocznego harmonogramu działań w oparciu o identyfikację potrzeb i dostępny budżet.
Organizacja i wsparcie administracyjne warsztatów, szkoleń i zajęć językowych.
Tworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych (także e-learningów), one-pagerów, prezentacji, kick-off, planu komunikacji, PPT. Regularna aktualizacja treści m.in. na intranecie.
Monitorowanie efektywności działań, KPI, badanie satysfakcji, przygotowywanie analiz i raportów z powyższych inicjatyw.
Administrowanie platformami wspierającymi obszar.
Twoje główne zadania w HQ:
Wsparcie projektów dotyczących zarządzania zmianą, kulturą organizacyjną i rozwojem organizacji.
Współpraca w celu lokalnej implementacji globalnej strategii (m.in. Skill Management, English Upskilling).
Zapewnianie komunikacji wewnętrznej w kontekście inicjatyw w celu wspierania przejrzystości i zaangażowania w zespołach.
Wsparcie w tworzeniu konceptów dotyczących wymienionych obszarów i zadania związane z ich implementacją (np. przygotowywanie materiałów dla organizacji np. szkoleń dotyczących konceptów, one-pagerów, prezentacji kick-off i planu komunikacji).
Pomoc w analizowaniu, ocenianiu i przygotowywaniu raportów i ocen w celu mierzenia wpływu i sukcesu projektów.
To rola dla Ciebie, jeżeli:
Znasz j. angielski na poziomie B2+/C1.
Znasz j. polski na poziomie C1.
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze Learning & Development, ze szczególnym naciskiem na współpracę biznesową w organizacji o strukturze macierzowej a także doświadczenie w projektach związanych ze zmianą, kulturą i rozwojem organizacyjnym.
Jesteś mistrzem/mistrzynią komunikacji, organizacji pracy własnej i koordynacji.
Nastawienie na działanie w zespole i wsparcie innych to cechy, które Twój working buddy wymieni w pierwszej kolejności. Potrafisz też odnaleźć się i współpracować w środowisku hybrydowym oraz w różnych kulturach.
Cechuje Cię pozytywne nastawienie i elastyczność w zakresie zmieniających się priorytetów i potrzeb organizacji.
Masz silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych.
Posiadasz wiedzę i praktykę z zakresu metodyki nauczania dorosłych i tworzenia angażujących treści wspierających działania rozwojowe. Znasz metodykę przygotowywania różnych form szkoleniowych wspierających procesy zmian w organizacji.
Masz doświadczenie w administrowaniu i użytkowaniu platform szkoleniowych oraz narzędzi cyfrowych wspierajacych obszar a także narzędzi do współpracy i wizualizacji takich jak Miro, Mentimeter czy Canva (mile widziane).
Rozumiesz, że wprowadzanie zmiany w organizacji lub zespole wymaga zarządzenia tematem. Wiesz, jak ludzie reagują na zmiany i jak ich wspierać podczas tego procesu.
Znasz w praktyce narzędzia niezbędne do pracy na tym stanowisku. Potrafisz szybko tworzyć na wysokim poziomie prezentacje w PowerPoint czy materiały w Word lub Miro. Zarządzasz danymi i tworzysz raporty like a Pro (Excel). Wiesz także jak metodologicznie i sprawnie budować ankiety i przygotowywać analizę wyników szkoleń.
Mile widziane:
Doświadczenie w moderowaniu spotkań i prowadzenie kick-offów projektów.
--
Co oferujemy?
Work-life balance, w ramach którego zapewniamy:
pracę w nowoczesnym, zlokalizowanym w centrum Wrocławia biurze w budynku Centrum Południe
możliwość pracy zdalnej - 124 dni w roku
ruchomy czas pracy (rozpoczęcie 07:30 – 09:30)
ubezpieczenie na życie
rodzinny/partnerski pakiet opieki zdrowotnej Enel-med (najwyższy dostępny i w pełni opłacany przed pracodawcę)
miejsca parkingowe dla zmotoryzowanych
parking rowerowy dla preferujących aktywność fizyczną od samego rana
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Rozwój & firmowy networking poprzez:
stały dostęp do platformy szkoleniowej Linkedin Learning & językowej Speexx
4 h w miesiącu do wykorzystania na samorozwój – sam/a decydujesz, czego się uczysz 😉
International coffee breaks – wirtualne spotkania, które dają możliwość poznania osób z innych lokalizacji!
Komfort finansowy, w zakresie którego otrzymasz:
przejrzysty plan premiowy i premię już od 1. dnia zatrudnienia
lunch pass
13. pensję
dodatki z okazji stażu, ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika dzięki Twojej rekomendacji
Co jest dla nas ważne?
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji.
Więcej o nich przeczytasz na naszej stronie kariera TIMOCOM Wrocław.
➡️ Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV już teraz! 📬
Czekamy na Ciebie 😊 👋
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty