Specjalista(ka) ds. wsparcia szkoleń i rozwoju z j. angielskim
Nowa
HR

Specjalista(ka) ds. wsparcia szkoleń i rozwoju z j. angielskim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski C1

kompetencje cyfrowe

administrowanie platformami szkoleniowymi

Komunikacja

teamwork

Learning & Development

tworzenie e-learningów

Mile widziane

Coaching

prowadzenie kick-offów projektów

moderowanie spotkań

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu People&Culture! Jako Specjalista(ka) ds. Rozwoju Organizacyjnego i Szkoleń będziesz odpowiadać za wsparcie działań rozwojowych w TIMOCOM PL (50%) oraz HQ (50%).


-> Twoja rola w zespole w Polsce koncentrować się będzie na wspólpracy z lokalnymi interesariuszami w obszarze organizacji szkoleń oraz na administracji dostępnych systemów w w/w obszarze.


-> Twoja rola w zespole HQ będzie skupiała się bardziej na wsparciu projektów związanych z zarządzaniem zmianą, kulturą i rozwojem organizacji.


Aby realizować oba zadania, niezbędne są zaawansowane kompetencje językowe (B2+/C1 język polski i angielski), silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych, wiedza metodyczna, a także myślenie koncepcyjne i doświadczenie w wymienionych obszarach.


Twoje główne zadania w PL:


  • Organizacja i wsparcie administracyjne lokalnych procesów szkoleniowych dla naszych pracowników (>100.) i inicjatyw globalnych w ramach struktury. W szczególności:

  • Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych, w tym współpraca z interesariuszami (Team Leaderzy, Dyrektor), w celu dostarczenia dopasowanych do potrzeb inicjatyw, które podniosą kompetencje, zwiększą efektywność organizacyjną i wesprą rozwój pracowników na ich stanowiskach/w pożądanych obszarach.

  • Przygotowywanie rocznego harmonogramu działań w oparciu o identyfikację potrzeb i dostępny budżet.

  • Organizacja i wsparcie administracyjne warsztatów, szkoleń i zajęć językowych.

  • Tworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych (także e-learningów), one-pagerów, prezentacji, kick-off, planu komunikacji, PPT. Regularna aktualizacja treści m.in. na intranecie.

  • Monitorowanie efektywności działań, KPI, badanie satysfakcji, przygotowywanie analiz i raportów z powyższych inicjatyw. 

  • Administrowanie platformami wspierającymi obszar.


Twoje główne zadania w HQ:


  • Wsparcie projektów dotyczących zarządzania zmianą, kulturą organizacyjną i rozwojem organizacji. 

  • Współpraca w celu lokalnej implementacji globalnej strategii (m.in. Skill Management, English Upskilling).

  • Zapewnianie komunikacji wewnętrznej w kontekście inicjatyw w celu wspierania przejrzystości i zaangażowania w zespołach.

  • Wsparcie w tworzeniu konceptów dotyczących wymienionych obszarów i zadania związane z ich implementacją (np. przygotowywanie materiałów dla organizacji np. szkoleń dotyczących konceptów, one-pagerów, prezentacji kick-off i planu komunikacji).

  • Pomoc w analizowaniu, ocenianiu i przygotowywaniu raportów i ocen w celu mierzenia wpływu i sukcesu projektów.


To rola dla Ciebie, jeżeli:


  • Znasz j. angielski na poziomie B2+/C1.

  • Znasz j. polski na poziomie C1.

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze Learning & Development, ze szczególnym naciskiem na współpracę biznesową w organizacji o strukturze macierzowej a także doświadczenie w projektach związanych ze zmianą, kulturą i rozwojem organizacyjnym.

  • Jesteś mistrzem/mistrzynią komunikacji, organizacji pracy własnej i koordynacji. 

  • Nastawienie na działanie w zespole i wsparcie innych to cechy, które Twój working buddy wymieni w pierwszej kolejności. Potrafisz też odnaleźć się i współpracować w środowisku hybrydowym oraz w różnych kulturach.

  • Cechuje Cię pozytywne nastawienie i elastyczność w zakresie zmieniających się priorytetów i potrzeb organizacji.

  • Masz silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych.

  • Posiadasz wiedzę i praktykę z zakresu metodyki nauczania dorosłych i tworzenia angażujących treści wspierających działania rozwojowe. Znasz metodykę przygotowywania różnych form szkoleniowych wspierających procesy zmian w organizacji.

  • Masz doświadczenie w administrowaniu i użytkowaniu platform szkoleniowych oraz narzędzi cyfrowych wspierajacych obszar  a także narzędzi do współpracy i wizualizacji takich jak Miro, Mentimeter czy Canva (mile widziane).

  • Rozumiesz, że wprowadzanie zmiany w organizacji lub zespole wymaga zarządzenia tematem.  Wiesz, jak ludzie reagują na zmiany i jak ich wspierać podczas tego procesu.

  • Znasz w praktyce narzędzia niezbędne do pracy na tym stanowisku. Potrafisz szybko tworzyć na wysokim poziomie prezentacje w PowerPoint czy materiały w Word lub Miro. Zarządzasz danymi i tworzysz raporty like a Pro (Excel). Wiesz także jak metodologicznie i sprawnie budować ankiety i przygotowywać analizę wyników szkoleń.


Mile widziane: 

  • Doświadczenie w moderowaniu spotkań i prowadzenie kick-offów projektów.


--

Co oferujemy?


Work-life balance, w ramach którego zapewniamy:


  • pracę w nowoczesnym, zlokalizowanym w centrum Wrocławia biurze w budynku Centrum Południe

  • możliwość pracy zdalnej - 124 dni w roku

  • ruchomy czas pracy (rozpoczęcie 07:30 – 09:30)

  • ubezpieczenie na życie

  • rodzinny/partnerski pakiet opieki zdrowotnej Enel-med (najwyższy dostępny i w pełni opłacany przed pracodawcę)

  • miejsca parkingowe dla zmotoryzowanych

  • parking rowerowy dla preferujących aktywność fizyczną od samego rana

  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych


Rozwój & firmowy networking poprzez:


  • stały dostęp do platformy szkoleniowej Linkedin Learning & językowej Speexx

  • 4 h w miesiącu do wykorzystania na samorozwój – sam/a decydujesz, czego się uczysz 😉

  • International coffee breaks – wirtualne spotkania, które dają możliwość poznania osób z innych lokalizacji!


Komfort finansowy, w zakresie którego otrzymasz:


  • przejrzysty plan premiowy i premię już od 1. dnia zatrudnienia

  • lunch pass

  • 13. pensję

  • dodatki z okazji stażu, ślubu i narodzin dziecka

  • premię za pozyskanie nowego pracownika dzięki Twojej rekomendacji


Co jest dla nas ważne?


Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji.

Więcej o nich przeczytasz na naszej stronie kariera TIMOCOM Wrocław.


➡️ Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV już teraz! 📬


Czekamy na Ciebie 😊 👋