
📍 Lokalizacja: Warszawa (praca stacjonarna)
Na czym polega ta rola?
Jako Office Assistant będziesz odpowiadać za:
➡️Kompleksową administrację biura – dbanie o sprawne funkcjonowanie, porządek i pozytywny wizerunek firmy
➡️ Obsługa recepcji i korespondencji przychodzącej i wychodzącej
➡️ Zarządzanie salami konferencyjnymi oraz wsparcie gości i pracowników
➡️ Zamówienia biurowe/spożywcze/eksploatacyjne + kontakt z dostawcami
➡️ Współpraca z administracją budynku i firmą sprzątającą
➡️ Zarządzanie dostępami do biura i parkingów
➡️ Wsparcie administracyjne: umowy zewnętrzne, benefity, raporty do kadr
➡️ Organizacja podróży służbowych i delegacji
➡️ Wsparcie organizacji eventów, inicjatyw firmowych i przeprowadzki
Czego od Ciebie oczekujemy?
➡️ Must have :
Doświadczenie w administracji biura lub w podobnej roli
Język angielski min. B2
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i planistyczne
Umiejętność sprawnej współpracy z wieloma interesariuszami
Wyczucie priorytetów i odpowiedzialność za powierzony obszar
Asertywność i proaktywność
➡️ Nice to have :
Doświadczenie w organizacji eventów i współpracy z dostawcami
Prawo jazdy
➡️ Soft skills, które są dla nas ważne :
umiejętność współpracy i feedbackowania
samodzielność + inicjatywa
otwartość na zmiany i uczenie się
odpowiedzialność za to, co robisz
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty