ZADANIA:
⦁ Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych do centrali spółki oraz na budowy;
⦁ Koordynowanie procesu wdrożenia nowych pracowników;
⦁ Bieżąca analiza potrzeb HRowych biznesu i proponowanie optymalnych rozwiązań;
⦁ Bieżąca współpraca z kadrą managerską w aspekcie potrzeb z obszaru HR;
⦁ Stała współpraca z firmami zewnętrznymi oraz instytucjami w zakresie działań HR;
⦁ Realizacja działań employer brandingowych;
⦁ Zarządzanie obiegiem dokumentów;
⦁ Przygotowywanie zestawień i raportów;
⦁ Wsparcie w realizacji szkoleń i programów rozwojowych;
⦁ Wsparcie w zakresie ocen pracowniczych;
⦁ Bieżąca współpraca z centralą spółki w Hiszpanii;
⦁ Uczestnictwo w realizacji inicjatyw z obszaru ZZL.
WYMAGANIA:
⦁ Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze HR na samodzielnym stanowisku;
⦁ Doświadczenie w pracy w branży budowlanej – mile widziane;
⦁ Wykształcenie wyższe - mile widziane w obszarze HR;
⦁ Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
⦁ Praktyczna znajomość prawa pracy;
⦁ Wysoka odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
⦁ Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
⦁ Duża samodzielność w działaniu;
⦁ Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
OFERUJEMY:
⦁ Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia i zawodowej wiedzy, pakiet benefitów – opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe, kurs języka angielskiego;
⦁ Stabilne zatrudnienie w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce i na rynkach międzynarodowych;
⦁ Możliwość zdobycia i poszerzenia zawodowego doświadczenia we współpracy z zespołem specjalistów i ekspertów z Polski oraz Hiszpanii.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą Aplikuj dołączając klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
Sprawdź podobne oferty pracy