Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Nowa
Payroll

Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

odpowiedzialność

dobra organizacja pracy

Kadry

kadry i płace

multitasking

Mile widziane

enova365

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zadania na stanowisku

  • pełna obsługa kadrowo-płacowa dla dedykowanych Klientów

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, inne formy zatrudnienia)

  • wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Enova

  • naliczanie i szczegółowa weryfikacja list płac

  • sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT

  • samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik

  • obsługa programu PPK

  • wystawianie zaświadczeń o zarobkach oraz innych zaświadczeń na potrzeby pracowników

  • budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.


Nasze wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie w obszarze kadr i płac (mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym)

  • doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń oraz innych świadczeń zgodnie z przepisami prawa pracy

  • doświadczenie w obsłudze umów cywilnoprawnych

  • doświadczenie w rozliczaniu ZFŚS

  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych i z zakresu ubezpieczeń społecznych

  • dobra znajomość MS Excel i Płatnika

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, pozwalająca na swobodny kontakt z Klientami

  • dokładność, umiejętność organizacji pracy, terminowość

  • pozytywna energia i zaangażowanie.


Oferujemy

  • nowoczesne systemy i programy do pracy

  • możliwość nauki języka angielskiego

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych

  • pracę przy wsparciu zespołu asystentów, młodszych księgowych oraz księgowych

  • bogaty pakiet opieki medycznej i grupowego ubezpieczenia na życie

  • dodatkowy dzień urlopu

  • system kafeteryjny

  • platforma wellbeingowa

  • praca w modelu hybrydowym 2:3 (dwa dni z biura, trzy z domu)

  • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pracy między 7:30-9:30)

  • system poleceń pracowniczych 

  • integracje pracownicze

  • sekcję sportową i udział w akcjach dobroczynnych

  • wspólne celebrowanie sukcesów, awansów 😉